Диагностика на битов електроуред на адрес на клиента, от Тип Топ сервиз

Диагностика на битов електроуред на адрес на клиента

Колкото и да ти служат вярно, уредите вкъщи се развалят. Погрижи се да премахнеш този риск - с навременната проверка на Тип Топ сервиз!

Диагностика на битов електроуред на адрес на клиента 12.50 лв вместо 25 лв Грабни

Офертата включва (според спецификата на уреда):

Прочети още

Условия на офертата:

  • Валидност на ваучера: от 12 Май до 12 Юли 2021г.
  • С предварително записване за час на: 089 96* **** (покажи).
  • Услугата се извършва на адрес в рамките на град Варна.
  • Офертата важи за един битов уред - хладилник, пералня, миялна машина, сушилня, бойлер или друг уред със съществуващ проблем.
  • Всички други глобални условия на Grabo.bg
Задай въпрос

Осигурено от Тип Топ сервиз

Тип Топ сервиз се занимава с сервиз, продажба, рециклиране на всички марки и видове перални, бойлери, съдомиялни, сушилни, печки, хладилници, кафе машини, климатици, хладилни камери, хладилни витрини, конвектомати и други.

Гаранция за всеки извършен ремонт за качество и трайност. Гаранция за всеки продаден уред втора употреба както за неговата безупречна работа така и за неговото качество. Изгражда всички видове електрически инсталации, електрически табла, ВиК, вентилация и климатизация.

Продажба на нови климатици - всички марки и модели на добри цени. Извършва монтаж, демонтаж, профилактики - работят само с професионалните препарати на Еванс и Керчър. Транспортни услуги с микробус - почти за всички видове товари. Търговия с качествени почистващи препарати и прахове за пране.

Офертата е осигурена от ТИП ТОП СЕРВИЗ, ЕИК: 204014782 (Тип Топ сервиз).
Диагностика на битов електроуред на адрес на клиента
Цена: 1250 лв Грабни ваучер
Регулярна цена:
25 ЛВ
Grabo oтстъпка:
50 %
Спестяваш:
12.50 ЛВ
Офертата изтича след:
25:03:29
3грабнати ваучера

Още за разграбване:

Виж всички оферти

Последвай Grabo.bg:

Facebook Instagram
Адрес и контакти
Варна, На адрес на клиента 089 96* **** (покажи) По уговорка.
Отзиви от клиенти (35)
Да се организира по-добре създаването на графика за посещения при потребителите
... до сега всички профилактики са били фалшиви !
Покажи още ревюта