Назад

Направих заявка за ваучер, как да я заплатя?

Ако сте направили заявка, подробна информация и инструкции за плащане ще намерите в страницата „Моите ваучери”, а също така сте я получили и по e-mail.

Ако не виждате заявката в страницата „Моите ваучери”, значи сте пропуснали срока и заявката е изтекла във времето. В такъв случай, ако офертата е все още активна, можете да направите нова заявка. Но ако офертата е изтекла, значи сте изпуснали промоцията.

Как ще получа ваучера си? Платих ваучера си, но все още не съм го получил Пропуснах срока за плащане, какво мога да направя? Имам друг въпрос…
Телефон за контакти:
087 530 1090
Работно време: Понеделник-Петък: 10:00-18:30 часа
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)