Назад

Имам проблем с обслужването

Заплатих ваучера си, но не го получих

Възможно е да има забавяне само ако сте заплатили ваучера по банков път. При останалите начини на плащане трябва да получите ваучера си автоматично в рамките на 5 минути след плащането.

Ако сте платили по банков път, имайте предвид, че банковите преводи могат да се забавят до 1 работен ден, докато сумата постъпи в нашата сметка. В момента, когато сумата пристигне, ваучерът Ви ще бъде издаден автоматично.

Ако е минал повече от един работен ден, но все още не сте получили ваучера си, вероятен проблем е ако при превода не сте въвели коректно основанието за плащане, според инструкциите. Ако е така, пишете ни, като ни изпратите повече информация.

Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)