Пакет услуги "Google AdWords"
• Създаване на нов профил в Google Adwords;
• Създаване на рекламни послания в Google Adwords;
• Анализ на сайта и подбор на подходящи ключови думи;
• Оптимизиране на Google Adwords кампанията;
• 100лв бюджет към Google;
• Изготвяне на отчет за извършената работа.
Пакет услуги "SEO"
• Технически одит на уеб сайта;
• Проверка на съдържанието на уеб сайта;
• Индексация в търсачките;
• Регистрация в бизнес каталози и директории;
• Публикуване на до 5 броя статии в блогове;
• 1 PR материал в missis.bg;
• Изготвяне на отчет за извършената работа.
Google AdWords реклама (реклама в търсачката на Google)
Страницата за търсене на Google е най-посещаваният сайт в света. Всеки ден няколко милиарда потребители се обръщат към Google, търсейки това, от което се нуждаят. За бизнеса това означава най-вече едно - присъствието е задължително.
Изграждане и управление на рекламна кампания в Търсачката на Google
Цели:
• Генериране на качествен трафик от посетители към вашия сайт;
• Постигане на топ 3 позиции;
• Подобряване на имиджа на компанията чрез рекламно присъствие в Google;
• Активното използване на платени резултати с времето води и до увеличаване на органичния (неплатен) трафик.
Рекламата в търсачката на Google представлява текстови карета, които се задействат при въвеждането на определени ключови думи (търсения) от вашите потребители. Всяко едно търсене задейства търг, който се провежда за части от секундата. Ако вашата реклама отговаря на условията да участва в съответния търг, тя се задейства и позиционира съобразно нейната релевантност, рейтинг, представяне до момента, а също така и вашия залог (bid) и качеството и бързината на сайта ви. Плащането за рекламните карета се случва единствено тогава, когато потребител кликне на дадена реклама. Този модел на плащане е още известен като PPC (pay-per-click, или плащане на клик). Google притежава високо ефективна система за засичане на невалидни кликове - т.е. ако някой конкурент реши да клика многократно на ваши рекламни карета, системата го засича и възстановява сумата, похарчена за невалидните кликове.
Самите рекламни карета съдържат заглавие (25 символа), 2 реда описание (2x35 символа) и линк към страницата Ви. Страницата за търсене предоставя 3 горни позиции и допълнително още 7 позиции, които могат да бъда разпределени отдясно, но и в най-долната част на страницата. Топ 3 позициите са за предпочитане, тъй като потребителите се спират първо на тях и съответно кликат най-вече на тях.
Реклама в Дисплейната мрежа на Google
С повече от 2 милиона партньорски уебсайта на издатели и много собствени като YouTube, Gmail и Android услугите на Google, Дисплейната мрежа предлага множество начини за ангажиране на клиентите и феновете ви.
Изграждане и управление на рекламна кампания в Дисплейната мрежа на Google
Цели:
• Генериране на качествен трафик към сайта ви;
• Подобряване на имиджа на компанията;
• Позициониране на рекламното съдържание на 1-во място.
Също както при рекламата в търсачката на Google, и тук можем да ползваме текстови карета. Освен тях имаме опции за графични банери (включително и анимирани), видео и т.нар. rich media формати.
Рекламите в Дисплейната мрежа се задействат не при търсене от страна на потребител, а докато той разглежда сайт от мрежата на Google, който е тематично свързан с рекламата ви. Начините за достигане до вашите клиенти са различни - чрез ключови думи (контекстуално), по теми и интереси, а също така и чрез директно позициониране - избор на сайтове, които позволяват Google реклама и поставяне на рекламно съдържание в техните страници.
Основни предимства на дисплейната реклама са ниските цени, широкият обхват от сайтове и богатият асортимент от начини за таргетиране на аудиторията. Плащането отново се извършва на клик.
С какво се отличаваме?
Нашите специалисти са квалифицирани експерти, издържали всички необходими сертификационни изпити - AdWords Fundamentals, Search Advanced, Display Advanced и Video Advertising Advanced (YouTube реклама). Работим по кампаниите ви всеки ден, защото вярваме, че това е единственият начин за качествена поддръжка.
Освен редовните седмични и месечни отчети от нас ще получите и възможност за ежемесечна консултация и обсъждане на рекламните кампании.
SEO оптимизация
SEO (Search Engine Optimization) представлява оптимизация за търсачки и се състои основно в популяризирането на съдържанието на вашия сайт. Самото съдържание се прави по-лесно разбираемо за търсачките,
с което се постигат по-челни позиции по ключови думи.
Съществуват основно два вида SEO оптимизация: вътрешна (OnPage - включва работа по самия сайт) и външна (OffPage - включва работа извън сайта). Чрез вътрешната оптимизация се организира информацията на сайта по начин, който Google и другите търсачки разбират правилно и откриват важните за вас ключови думи. Вътрешната оптимизация често се състои в самите текстове, структурата и връзките по сайта. Външната оптимизация представлява съвкупността от връзките, които водят към вашия сайт. Тук е важна тежестта на връзките и ключовите думи, които се използват.
Накратко, за една добра оптимизация на сайта ви са нужни: уникално (НЕ копирано), качествено вътрешно съдържание и необходимият брой връзки от качествени сайтове към Вашия сайт.
Какви са ползите от SEO?
Чрез SEO постигате по-добро класиране по ключовите думи в уеб търсачките, което е от голямо значение, защото най-таргетираният ви трафик идва точно оттам.