Ваучерът за маникюр съм го използвала,а не е изтекъл и не съм доволна изобщо.
geri 1
Ваучера ми изгоря. Не съм доволна от това момиче. Закъснява,не точен час и адрес, не се намира салона,различни марки лакове,не оформи,след поставянето на гел лака се обели след 6-7 часа и също няма блясък
УЖАСНО! НИКОГА НЕ ХОДЕТЕ ТАМ! ВЪРЗАХА МИ ТЕНЕКИЯ (момичето забрави за часа) , РАЗБРАХМЕ СЕ ДА МИ ВЪРНЕ ПАРИТЕ , НО ОТ ТОГАВА НАСАМ НЕ МИ Е ВДИГНАЛА ТЕЛЕФОНА И КОГАТО РЕШИХ ДА ОТИДА САМА МИ КАЗАХА, ЧЕ НА ГРАБО БИЛИ ОБЪРКАЛИ УЛИЦАТА И НЕ Е БИЛО ТАМ!!! ВЪЗМУТЕНА СЪМ! НЕ ПРЕРОРЪЧВАМ!!!!!!
Здравейте!
Заплатила съм ваучера, но занималнята не стартира . Как предлагате да процедираме?
ivanka 1
никъде не беше обозначено къде се намира салона;лаковете бяха смесени от различни марки- не само от една;не ми бяха оформени хубаво ноктите;след поставянето на топ лак ноктите нямаха никакъв блясък,а самият лак поставен сутринта в 9 не можа да се задържи до 5 вечерта и започна да се бели много.
То бива некадърност,но до такава степен няма.Ужас !!!
И моя ваучер изгоря,аз просто станах и си тръгнах. Първо ми върза тенекия не дойде за уговорения час,а след седмица когато отидох се хванах за главата. По голяма некадърност не съм виждала ужааас
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)