Много сме доволни от уютния ни престой в хотел Перелик Палас. Обслужването от управителите и персонала беше превъзходно, много учтиви и възпитани , всичко беше перфектно , дори ни направиха изненада по наша молба за рожден ден. Чувствахме се много добре, страхотно място за зимната ски ваканция с красива гледка към планината и мероприятия за весели забавления както и топъл басейн. Ресторантът и храната бяха уникални.Определено бихме го посетили отново и бихме го препоръчали на приятели. Благодаря
Като единствен плюс мога да отбележа добрата база на хотела. И това, че е много топло, но само по стаите. В ресторанта не до там.
Като минуси:
-Първото вчечатление при настаняване е силно негативно. Посрещането от рецепционистката е изключително лошо. Добро отношение към гостите има само от камериерките.
-Студена и еднообразна храна.
-Студена вода в басейна. Практически не може да се ползва от деца.
-Парната баня, руската баня, дори халатите за спа центъра се заплащат допълнително.
Не ходете в този хотел. След като взехме ваучерите и се обадихме да резервираме ни предложиха ако желаем в стаята да имаме кухня и камина срещу 25 лв. на вечер и се съгласихме. След като се регистрирахме ти дават лист със забрани и се подписваш на него. В листа пишеше, че не може да се внася храна въпреки че имаме кухня. Въпросната кухня, нямаше чинии, прибори, хладилника и котлоните не работеха. Камината също забраниха да се ползваме поради проблем и накрая искаха да платим за тези услуги :((
Хотелът е хубав чист и топъл. Храната в ресторанта е добра имаше разнообразие на блок масата,Но служителката на рецепция аз бих я сменил веднага. Надменно държание никаква приветливост. Трябваше сами да разучаваме хотела за да намерим ресторанта,басейна,детския кът и игрална зала.
Никога повече няма да посетя този хотел, съотношение цена качество -10
Пълно разочарование!!!Храната 3-те дни една и съща,в ресторанта - студено,Нощният клуб и Sky бара - не работеха...като цяло хотела не отговаря на 4 звезден!!!
Изключитено съм разочарована от хотела и обслужването! Това че сме закупили ваучери, не означава да получим ниско качество на заплатената услуга! Ако целта ви е просто да си напълните хотела, успяхте, но не и да спечелите постоянни клиенти! Най-вече е недопустимо ниските градуси, които поддържате в ресторанта и отвратителното меню!
Обслужването е на ниво, а храната много вкусна и имаше от всичко! Единствената ми забележка е чистотата на стаите (по пода се търкаляха топки прах и на места банята беше мръсна)
Останахме много доволни от престоя си в хотела!
Vassil 3
Базата на хотела е добра, но стаите бяха доста студени.
Покажи още ревюта
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)