Сантино Груп е официален дистрибутор за България на Италианската марка Too Late. Марката е основана през 2007г, следвайки интуицията на италианския предприемач Алесандро Фогаци, който също така е направил и известния силиконов часовник в магазин Moma в Ню Йорк.
Алесандро придобива международните права за разпространение на продукта и създава марката, която днес олицетворява италианския стил по света като превръща минималистичния часовник в предмет, желан от всеки.
С повече от 2 милиона продадени часовници през последните 3 години, Too Late разширява своята колекция, създавайки продукти придържайки се към философията: висококачествени и детайлно изпипани продукти на достъпни цени.
Една от неоспоримите силни страни на Too Late е способността да наблюдава и интерпретира нуждите и емоциите на своите клиенти. Гледайки през погледа на „човека на улицата”, Too Late анализира тенденциите и пазара, извън установената схема от така наречените „експерти”. Too Late предлага на клиентите си всяко едно бижу във всеки свой магазин с ентусиазъм и увереност благодарение на факта, че действащите лица в модната система споделят погледа в бъдещето на марката. Много евтини имитации се появяват всеки ден на пазара, възползвайки се от разпространените в търговската мрежа продукти на Too Late, но конкуренцията не вреди на италианската марка.
Доставяща удоволствие, дръзка, мощна и бърза, марката Too Late очаква нови предизвикателства с типичната за нея енергия.
Прочети още
Алесандро придобива международните права за разпространение на продукта и създава марката, която днес олицетворява италианския стил по света като превръща минималистичния часовник в предмет, желан от всеки.
С повече от 2 милиона продадени часовници през последните 3 години, Too Late разширява своята колекция, създавайки продукти придържайки се към философията: висококачествени и детайлно изпипани продукти на достъпни цени.
Една от неоспоримите силни страни на Too Late е способността да наблюдава и интерпретира нуждите и емоциите на своите клиенти. Гледайки през погледа на „човека на улицата”, Too Late анализира тенденциите и пазара, извън установената схема от така наречените „експерти”. Too Late предлага на клиентите си всяко едно бижу във всеки свой магазин с ентусиазъм и увереност благодарение на факта, че действащите лица в модната система споделят погледа в бъдещето на марката. Много евтини имитации се появяват всеки ден на пазара, възползвайки се от разпространените в търговската мрежа продукти на Too Late, но конкуренцията не вреди на италианската марка.
Доставяща удоволствие, дръзка, мощна и бърза, марката Too Late очаква нови предизвикателства с типичната за нея енергия.
Сантино Груп участва в Grabo.bg от 28 Декември 2013