Отзиви от клиенти за Phone Fashion:
Методи
1
НЕ ПОРЪЧВАЙТЕ НИЩО ОТТУК !!!!! Така и не си получих протектора! Много некоректна фирма, спряха да си вдигат и телефона след като няколко пъти им звънях и ме убеждаваха, че ще го изпратят до края на седмицата!!!! Не ми върнаха парите !!!
Отговор от Phone Fashion · преди 6 години
Няма клиент, който не си е получил протектора! Не е имало и момент, в който да не си вдигнем телефона! Ако бяхте звъннали, щяхме да се разберем! И как не си вдигаме телефоните, а Ви обещаваме да ви го изпратим? НЕКОРЕКТЕН КЛИЕНТ, който се е сетил да си търси протектора след 1 месец!!!
Здравко
5
Конкретен подход към конкретния телефон. Това е професионалния подход. Качествено залепване. От тогава нямам оплаквания при ползването на телефона. Любезно се отнесоха при допълнителни запитвания за аксесоари.
Некоректни!
Отговор от Phone Fashion · преди 6 години
Г-жо, все още не са създали специален за вас протектор. СЪЖАЛЯВАМ, че сте си купили Iphonе 8 и протекротите за Iphone 6,7 и 8 са едни и същи. Виждам, че сте "много наясно" с нещата, но сте в грешка! Пожелавам ви хубав ден, бъдете позитивна, а не ядлива и дано откриете нещо СПЕЦИАЛНО за вас!
Radka
1
Не съм много доволна от услугата-ходих два пъти,нямаше търсения модел от мен,по телефон се чухме 3 пъти,обещаха да ми го запазят,когато отидох се оказа,че нямало налични в склада или предишните контакти са били фалш-лъжа,че ще го доставят.Много съм разочарована,наложи се да се задоволя с каквото има
Отговор от Phone Fashion · преди 6 години
Здравейте, в полета "съобщение от клиента" се вписва какъв модел телефон и цвят искате да бъде протектора, четете условията и описанието на офертата! Когато вие не сте коректна с нас и не си попълните АДЕКВАТНО ваучера, няма как ние да сме коректни към вас. ЧЕТЕТЕ КАКВО ПИШЕ!
Липсва предлаганият продукт
Отговор от Phone Fashion · преди 6 години
Здравейте, няма магазин, който да има всички протектори на света!
Денислав
4
Протекторите са добри. Като цяло съм доволен. Давам оценка 4, тъй като се наложи да посетя обекта 2 пъти, понеже първия път нямаха наличност въпреки, че бях посочил моделите в забележка.