Ако искате да бъдете конкретни към клиентите си - трябва да изпратите в срок приетите поръчки щом сте получили парите за услугата, а не в деня на очакваната пратка да съобщавате кои дни са почивни и кои работни.... това уточнение се прави когато подавате офертата....
Каква оценка очаквате да дам?
Здравейте, притеснявам се дали правилно съм попълнила данните и дали са достигнали до вас за надписа на портмонето. Ще очаквам обратна връзка.
Прекрасно отношение към нас и най-вече към малкото ни детенце.Препоръчвам и отново бихме посетили при всеки повод.
Мая 3
Химикалките са хубави, добре гравирани, придружени с комплимент към заявителя.
Чудесен комплект! Благодаря за изработката, със сигурност отново ще поръчам от "Перфектна идея".
Много хубав портфейл с добър надпис и светкавична доставка. Много съм доволна и горещо препоръчвам.
Maya 5
Много съм доволна. За втори път ползвам услугата и отново бих го направила.
Как можем да се свържем с вас? Не виждам телефон за контакти?
Здравейте,
Направих поръчка, която трябваше да е готова на 08.03, но все още не съм получила никаква обратна връзка относно готовността и, нито съобщение за изпращането и
Покажи още ревюта
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)