Отзиви от клиенти за Кабинет по акупунктура:
Milena 2
Персонала беше много мил , но не толкова убедителен че да повторим пак. Синът ми си тръгна с забравена игла в главата. Хигиената и въобще визията на “клиниката “, разбирай мазето, също не бяха на ниво медицинско заведение.
Много хаотичен лекар!Хигиената е под съмнение!Мирише лошо!Не ме убедиха в компетенцията си!
Резултатът от терапията беше много добър, не се спазва времето което е написано на ваучера 100-120 минути, бяхме на конвейр по 15 мин. на човек.
Desi 3
Очаквах повече игли, а не пет. И преди съм имала акупунктура, но това беше далеч от тази процедура.Доктора беше мил, но от лягането ми започна да ми казва как още два пъти трябва да отида , беше настоятелно-мил и накрая ми изписа 12 свещички , които да си пъхам в дупето нямам идея защо!?
След втората процедура (акупунктура, вендузи и мокса) излезнах от кабинета като преродена. Движех се сякаш нещо се отключи или освободи в тялото ми. Лекарят е професионалист и намери много точно проблемното място, а сестрата изключително мила и приятна. Много съм доволна и ще продължа да посещавам.
Любезни са, но до колко са компетентни не мога да кажа. Аз се възпозвах и от други усглуги, които ми предложиха, но при мен имаха обратен ефект - влоших се. Хигиената също не е на добро ниво, което е притеснително.
Съжалявам че трябва да дам най-ниска оценка, персонала беше много любезен, но нивото на професионализъм и хигиената бяха под всякаква критика. Ефекта-неизвестен , бяхме само един път там , първи и последен . Синът ми, който беше пациента, си тръгна със забравена забита в темето игла, забелязах я аз
Покажи още ревюта
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)