Nike 1
Фирмата вече НЕ работи с картата.

Когато се водеше, че работи - 90% от шофьорите не знаеха изобщо, че трябва да приемат карти Грабо.

Много слабо представяне.
Ely 1
Много проблеми с шофьори, които се правят на луди. От събраните касови бележки, като бонуси пристигнаха няма и половината сума. Адски неприятно!!!
Darina 4
Първият път не можаха да ми отчетат отстъпката,но вторият път ми пратиха човек,който знае как се използва картата,беше много мил :)
Шофьорите се правят, че не знаят как се работи със софтуера на Грабо. Два месеца постоянни разправии с тях и кол центърана 9199. Отделно писане до Грабо. И какво - цъфнаха само три бонуса. Пътувам минимум три пъти на седмица с техни коли. Събирах касовите бончета обаждах се и пак нищо.
Новото двадесет - договорът бил развален и вече не работели с Грабо! Ами вземе им махнете рекламката от тук!
Veche nqkolko pati se vozih s tqh.Samo 1 pat slu4ih na shofior,koito znae kak se raboti s karti.Ostanalite sa super zle!Na vsichko otgore i dispecharkata dnes kaza po radiostanciqta,che veche grabo nqmalo kam firmata!Ve4e Dvama shofiori me lajat,che po-kasno shte mi otchetat poseshtenieto,no uvi!
возих се и показа че е вкаран бонуса ,но и така не го получих ,ако не желаете да работите с Грабо ,откажете се
Plamen 1
Единствените в Пловдив от таксиметровите фирми, които работят с Grabo.
Вчера от 3-те таксита, които съм ползвал, само на едно е отчело отстъпката.
Стига вече де! Защо предлагат отстъпка, като постоянно нещо не им е наред. Не отчитат отстъпката, лентата на касовия апарат им свършва. Нямали програма..
Покажи още ревюта
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)