Доволна съм,храната беше добра, близо до плажа, а персонала беше страхотен!
Като минус , определям , липсата на асансьор.и до плажа не са 80 метра а 380м. Храната е отлична , обстановката също отлична, персонала е украински и не може да се очаква нещо много добро но обслужването е задоволително. Като цяло бих дошъл отново на почивка тук. Обща оценка от по петобалната система - 4 .
Хотела изобщо не ми харесва,храната също!
Стаите, ресторанта и всичко като цяло е ужасно мръсно и занемарено.Храната е една и съща, никакво разнообразие,при това дори не е вкусна. Бебешката кошара, която ни дадоха, беше мръсна и без матрак, но пък си платихме за нея по 5 лв на ден! Не бих се върнала тук никога. Не съм претенциозна изобщо!
Не ходете там!!! Неземна наглост от страна на управителката Ангелина Маркова! Обижда, крещи по хората и заплашва, че ще ни изгони! За двама човека с ваучер от Грабо платихме 728 лв, а за третия поиска 948 , вместо 364???. Украинките-камериерки по цял ден се разхождат с кафета из коридорите. Хигиената е на нулево ниво! Да не говорим и за руснака Георги - подръжка. Кухнята е добра за all inclusive. Готвачът-турчин се старае! Аплодисменти единствено за момичетата и момчетата на бара❣ Прекрасни❣
Не успяхме да посетим този хотел, защото бяхме преместени в Слънчев бряг- в друг техен хотел: "Сън сити".
Всичко беше хубаво с изключение на храната- преработени отпадъци от предни хранения. Десерта е само диня и обикновени бисквити- непрекъснато.
Персоналът беше много вежлив!
Хотела беше приличен, но храната еднообразна нямаше голям избор, почти всеки ден едно и също
Всичко беше много зле, не е за коментар....
Хотелът е поостарял и има нужда от реновация. Местоположението е добро, но паркинга е липсващ и из целия комплекс трябва да търсиш място за паркиране, че няма и срещу допълнително заплащане. Храната е бедна и с лошо качество. Не препоръчвам.
Не знам откъде да започна, за да представя разочарованието си от престоя ни в този хотел. Посетихме го в периода 03.07.-08.07.2022 година. Една звезда давам единствено за локацията му и отчасти за вежливия персонал. Още при пристигане се сблъсках ме с проблема по паркирането на автомобила. Външното джакузи не работи;телевизора не работи; храната не става за консумация- еднообразна, лошо приготвена, Десерти са само плодове/ диня и пъпеш/. Вкусна супа- утопия. Не препоръчвам, особено с малки деца.
Не сме доволни от храната , нямаше никакво разнообразие, а това ,което предлагаха не ставаше за ядене. Нямам думи , как се подиграват с нас.
Покажи още ревюта
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)