Отзиви от клиенти за Хотел Тиа Мария***:
Всички оферти
Пълна мизерия. Стаите са мръсни и пълни с мравки.Матраците са стари неудобни,мръсни хавлий, мръсна баня, ужасно мръсни и пълни с косми нощни шкафчета. Храната е ужасна, най-ниско качествената храна, всеки ден се предлага едно и също, останало от предния ден. Обслужването е под всякаква критика. Програмата за хранене въобще не е All inclusive, а стол за хранене предлагащ едно и също всеки ден, червени манджи и пилешки бутчета и варен ориз, който после го мешят с нещо за да стане нещо уж различно
Изключително некоректно обслужване!
1. При настаняването - рецепционистката ми твърди, че задължително трябва да имам ваучерите принтирани на хартия, за да ни настани!
2. Ние сме 2 двойки, настанени в напълно различни стаи, в едната от които леглата бяха отделни!! При молба за смяна на стаята, се предоставя ключ за нова, неизчистена такава, след което и тя се сменя с трета.
3. В едната стая нямаше хавлии, поискахме си и ни дадоха неизпрани хавлии с етикетите от магазина.
4. Няма топла вода
Стаите бяха горе-долу добре, но от включената закуска, която имахме бяхме крайно разочаровани! Нямаше достатъчно храна за всички гости, беше ниско качествена храната, хляба свършваше бързо и никой не зарежда нищо. Мръсотия по масите, няма кой да почисти и забърше. Никаква хигиена. Нямаше дори сапун в тоалетните до ресторанта.
Esra 5
Останахме доволни.. стаите са чисти и персонала е млад и любезен:)
НЕ ПРЕПОРЪЧВАМ!За цената,която се плаща не отговаря на изискванията-лоша хигиена(в самия ресторант-не се извършва почистване на масите както и в стаите-не подменени,използвани кърпи),в стаята има мебели за ремонтиране(липсва дръжка на шкаф,в тоалетната има елементи,който не функционират..),хотела не е подготвен за работа на ПЪЛЕН КАПАЦИТЕТ(чака се на опашка,за да се стигнеш до блок масата)
Икономичен престой, но при настаняване, поискаха да си доплатим, защото бяха сменили офертата. В случай, че не бяхме запазали скрийншот, за да докажем, че наистина сме я платили на тази стойност, сигурно щяхме да плащаме още.
А ако ви се наложи при проблем или нещо друго не разчитайте на рецепция, вечер няма . Ще трябва да се оправяте сами.
Чилъра не работоше, умряхме от жега.
Закуската е гадна.
Ужас !!! The worst hotel ever !!! Персонала вдигна луд купон с колони и много силна музика точно под прозореца ни ...а съм с малко дете,което се събуди и персонала (рецепционистката) не реагира по никакъв начин, нямало управител на смяна ?!
Стигна се до там,че предадох на полицията !
Венци

Некоректна фирма - и мен ме изместиха в друг хотел.
Още при резервацията звънях на някакъв телефон на който никой не вдига.
Естесвенно имаше неуредици - бях платила за даден пакет а в другия хотел веднага опитаха да ми кажат че при тях няма да включва това което платих.
И за капак понеже 2- ата хотела не се разбраха на кого да платя (за детето) , трябваше да ги внеса по банков път или по еконт.
Не бих си причинила това безпокойство с тях
Покажи още ревюта
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)