Стлично посрещане искарване в хотел Рио Гранде!Ако ми се отдаде случай отново ще избера този хотел за почивка.Цялото семейство сме доволни от почивката и особено внучката ни Виктория!
Въпреки смесените коментари, които четохме предварително, решихме да бъдем гости на хотела и не останахме разочаровани. Изкарахме страхотно време. Обслужването беше любезно, стаите се почистваха всеки ден. В улисията като си тръгвахме, забравихме любимата възглавничка на детето ни и помолихме да ни я пратят по куриер. Изключително благодарим за съдействието, синът ни е много щастлив.
Единствената ни препоръка е в менюто пържената храна да се намали.
Ваучерите са използвани!Началото на юли месец,но явно не е отбелязано от хотела!
Deon 3
Бяхме за 3 нощувки със моята приятелка от 18.08.2019 година . Хотела НЕ отговаря на 4 звезди ,храната една и съща във ресторанта пълно със мухи ..Направихме забележка за десерта ,малки пастички бяха мухлясали от долу ,махнаха ги и на обяд пак ги изкараха !! Междинна храна СНАКС няма(мекица , козунак и дребни сладки има само ) ..ТОВА КОЕТО НИ ХАРЕСА Е ..Апартамента беше голям ,голям басейн ,има тенис на маса,билярд и джаги .И ДА СЕ ЗНАЕ НЯМА ФИТНЕС !!!
Хотела не отговаря на 4 звезди, за 5 дни не ни смениха кърпите и чаршафите, анимация нямаше, нито фитнес зала,дори сушилник и простор за прането няма, в коридора и асансьора и в шатъл буса беше 40градуса, храната еднообразна и т.н.много още неща!
Много лоша храна. Мръсно в стаите. Определено този хотел не отговаря на 4 звезди. Не се подлъгвайте по снимките, че изглежда просторно, не е нищо повече от една дупка.
Стаите бяха мръсни, липсваха чаши, няма посуда в кухнята, стаите се чистят през ден, съответно когато си с малко дете , на което сменяш памперси, ще трябва да си ги събираш и изхвърляш сам, понеже няма кой да изхвърли кошчетата, нямаше сушилници за дрехи, интернет има само в лобито, имаше проблем с
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)