Отзиви от клиенти за Хотел Морени****:
Оферта #7 от 28.11.2024 - (3.50 от 2 оценки)
Оферта #6 от 15.05.2024 - (5.00 от 3 оценки)
Оферта #5 от 17.10.2023 - (5.00 от 5 оценки)
Оферта #4 от 12.01.2022 - (4.29 от 7 оценки)
Оферта #3 от 08.12.2021 - (5.00 от 1 оценка)
Оферта #2 от 07.04.2021 - (4.67 от 3 оценки)
Оферта #1 от 29.10.2020 - (3.50 от 4 оценки)
Всички оферти
Нещата, които бяха добре, са самите стаи и храната в ресторанта. Персоналът също е любезен.
Джакузито е жива подигравка - малко, пренаселено, плуват мръсотии в него. Определено има нужда от по-добра хигиена.
Детският кът е неизползваем - малък, намира се, залепен за пушач зоната на ресторанта. Толкова смърди на цигари, че при наличието на множество деца в хотела - 1 нямаше вътре за целия ни престой. В лобито са остъклени масите - попаднахме на такава със счупено и необезопасено стъкло.
Джакузито е жива подигравка - малко, пренаселено, плуват мръсотии в него. Определено има нужда от по-добра хигиена.
Детският кът е неизползваем - малък, намира се, залепен за пушач зоната на ресторанта. Толкова смърди на цигари, че при наличието на множество деца в хотела - 1 нямаше вътре за целия ни престой. В лобито са остъклени масите - попаднахме на такава със счупено и необезопасено стъкло.
Минчо
5
Уютна обстановка,чистота на високо ниво,любезен персонал и хубава храна.Горещо препоръчвам!
ИВА
5
Страхотен хотел.Чистота,разположение,обслужване всичко е повече от прекрасно.
Татяна
5
Хотела е чудесен, много е спокойно, храната е вкусна!
Asia
5
Хотела беше чист, стаята също. Ресторанта безупречен. С една дума уют цареше в целият хотел, персонала е много любезен и се грижи за конфорта на гостите се.
Galq
5
Уникално преживяване, уют, чистота, локация, обслужваме.Горещо препоръчвам
За съжаление имаше проблем с отоплението и топлата вода. Аз и мъжът ми си бяхме резервирали спа апартамента, но така и не успяхме да се изкъпем като бели хора с топла вода или да ползваме джакузито в апартамента. Водата в общото спа на хотела също беше сравнително студена. В продължение над седем часа нямахме топла вода и включително на следващата сутрин. Мениджърът на хотела не пожела да говорим и да обсъдим възможностите за компенсация. Не е професионално такова поведедение за 4 звезден хотел.