Отзиви от клиенти за Балнеохотел Алегра****:
Всички оферти
Пълна мизерия!Бяхме настанени в стая,без тераса, като в офертата беше подчертано,че има просторна тераса. След разправия казаха, че ще се опитат??? Чух на рецепция,как си говорят,че не им се давали еди кои си стаи,за да бъдем преместени!
Храната не е ок,приборите мръсни!
Климатика не работеше!Стаите не се почистват, за 6 нощувки. Кърпи, чаршафи и пердетата са с дупки и жълти петна.
Черна плесен има в баните и на басейна.
Взеха ни 150лв за паркинг,но касовата бележка е за доплащане за настаня
Много-добър хотел с отлична храна и персонал.
Чудесна анимация за деца и възрастни.
Отново бих го посетил.
Не сме доволни от хотела. Нещо липсва в посрещането , настаняването. Това чакане за ключове- карти за стаите изнервя до 15 часа. Единствено персонала в ресторанта е на ниво ! Браво на тях ! Басейна едва 26° . За малки деца не става. А пише до +32° . Зимата ли ще станат 32°? Не почистват стаите , не можеш да се свържеш със собствениците на хотела.Ще посетим пак хотела евентуално при промяна на работата на персонала. Храната почти еднаква. Няма вече палачинки !
Пълни глупости! Абсолютно нищо в описанието в Грабо не отговаря на истината. ЛЕДЕН БАСЕЙН! ТОПЛА И ВОДА НЯМА В ЕДНА ОТ СТАИТЕ КОИТО БЯХМЕ НАЕЛИ ! Обслужването от персонала под всякаква критика!. Грабо да си сверяват часовниците с това което предлагат, защото ще си загубят хората които разчитат на реална информация!
Закупихме ваучери за хотел „Алегра“, Златни пясъци. След пристигането ни обаче повече от два часа не бяхме настанени, въпреки че всичко беше платено предварително и резервацията потвърдена. Това доведе до изключително неудобство и разочарование. Очаквахме почивка, но срещнахме лоша организация и липса на отношение към клиентите. Надявам се Grabo да обърне внимание и да контролира по-добре своите партньори.
В момента сме тук, изключително сме доволни от всичко. Има и какво да се желае повече.
Досега винаги сме били доволни от всички оферти,но този път останахме разочаровани! Нямаше паркинг,и въпреки това трябваше да плащаме за него на ден,стаите изобщо не се почистваха и обслужването не беше на ниво.
Добро обслужване, любезен персонал.Храната е много вкусна и разнообразна. Да се обърне малко повече внимание на хигиената.Бихме се върнали пак.Препоръчвам.
Закупих офертата за майка ми и нейна приятелка и те останаха изключително доволни от обслужването и хотела. Благодаря Ви!
Със забележката че водата в минералния басейн е много студена и никой не го ползва
Покажи още ревюта
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)