Отзиви от клиенти за Балнеохотел Алегра****:
Всички оферти
Любезно и коректно отношение на персонала . Много добро изхранване (разнообразно и качествено ) . Хигиената е на много добро ниво Единствена забележка : Температурата на водата във вътрешния басейн да е поне 27 'С.
Xydis 4
Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι από την ποιότητα, τόσο του ξενοδοχείου όσο και του προσωπικού,σε μία σεζόν αρκετά επιβαρυμένη.Υπήρξαν και 1-2 παρατυπίες που όμως όπως προανέφερα ήταν κατανοητές. Τα καλύτερα σχόλια έχω και για την υπεύθυνη της reseption( δυστυχώς δεν θυμάμαι το όνομά της) που ξεχώρισε για την φιλικότητα και τον επαγγελματισμό της! Mπορώ να σας πω ότι είναι και ένας από τους λόγους που θα το επιλέξω πάλι για τις διακοπές μας.
Хотелът е сравнително чист, но базата е остаряла, хавлиите бяха скъсани. Вътрешният басейн е студен и мръсен. Храната не беше на нивото на 4-звезден хотел. Хубавото беше, че в стаята имаше 4 пълноправни легла.
Любезен персонал, чисти басейни, вкусна кухня и просторни стаи! Като за край на сезона е перфектно всичко!
Тези 500 символа за ревюто няма как да ми стигнат, но...
1.Продънен скърцащ матрак, стари мебели, стари пердета, запушен канал, неработеща брава на банята.
2.Никакъв контрол и съдействие по време на свинщината наречена ALL INCLUSIVE
3.Храна - залага се основно на спагети, макарони и картофи, следобедната закуска беше мини парченца пица 5 на 7 см, първите тави прясна, следващите стара претоплена.
4.Вътрешен басейн - СТУДЕН, на външния басейн едно момче пропадна в решетката, докато носеше бебе
Пълна мизерия!Бяхме настанени в стая,без тераса, като в офертата беше подчертано,че има просторна тераса. След разправия казаха, че ще се опитат??? Чух на рецепция,как си говорят,че не им се давали еди кои си стаи,за да бъдем преместени!
Храната не е ок,приборите мръсни!
Климатика не работеше!Стаите не се почистват, за 6 нощувки. Кърпи, чаршафи и пердетата са с дупки и жълти петна.
Черна плесен има в баните и на басейна.
Взеха ни 150лв за паркинг,но касовата бележка е за доплащане за настаня
Много-добър хотел с отлична храна и персонал.
Чудесна анимация за деца и възрастни.
Отново бих го посетил.
Не сме доволни от хотела. Нещо липсва в посрещането , настаняването. Това чакане за ключове- карти за стаите изнервя до 15 часа. Единствено персонала в ресторанта е на ниво ! Браво на тях ! Басейна едва 26° . За малки деца не става. А пише до +32° . Зимата ли ще станат 32°? Не почистват стаите , не можеш да се свържеш със собствениците на хотела.Ще посетим пак хотела евентуално при промяна на работата на персонала. Храната почти еднаква. Няма вече палачинки !
Пълни глупости! Абсолютно нищо в описанието в Грабо не отговаря на истината. ЛЕДЕН БАСЕЙН! ТОПЛА И ВОДА НЯМА В ЕДНА ОТ СТАИТЕ КОИТО БЯХМЕ НАЕЛИ ! Обслужването от персонала под всякаква критика!. Грабо да си сверяват часовниците с това което предлагат, защото ще си загубят хората които разчитат на реална информация!
Закупихме ваучери за хотел „Алегра“, Златни пясъци. След пристигането ни обаче повече от два часа не бяхме настанени, въпреки че всичко беше платено предварително и резервацията потвърдена. Това доведе до изключително неудобство и разочарование. Очаквахме почивка, но срещнахме лоша организация и липса на отношение към клиентите. Надявам се Grabo да обърне внимание и да контролира по-добре своите партньори.
Покажи още ревюта
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)