Отзиви от клиенти за Emerald Beach Resort & Spa *****:
Всички оферти
К 1
Хотел Глухи Петли, това не е 5* , във никакъв случай. И за тази цена, извън сезона, какъв лукс. Нахапана съм от паяци цялата, ресторанта храната старо месо което и котките не помирисват. Разтройство, повръщане, кафе машината не работи, телевизия със една програма канал 1. Ужасяващо! За тези пари и 20лв да беше пак не бихме повторили. Само охраната младо момче с брада става от цялата обстановка.
Храната беше стара и претоплена, в някои от стаите миришеше на мухъл, доста от удобствата в 5* хотели липсваха. Голямо чакане при чек-ин процедурата.
Най -доброто беше скай бара на последния етаж както и времето край басейна.
Хубав комплекс, много добър СПА център, добра кухня. Но...
В обявата се оферира солна релакс стая, а на практика ни бе отказано ползването и защото ставало въпрос за солната стена. При практически празен комплекс бяхме настанени срещу стая в която се извършваше сериозен ремонт. В коридора се носеше миризма на канал.Въпреки че вечерята е по избор от сет меню,първата вечер нямаше такъв.Последната вечер ми сервираха скара, неизвестно кога приготвена и опасна за консумация.Нямаше дори извинение.
Хареса ми мястото. Приятно, любезен персонал, хубава база.
Дами, носете си шапки за плуване.?
Отлична оценка за престоя ни в Емералд Бийч Резорт & спа. Много сме доволни от персонала, обстановката и предлаганите услуги. Храната също беше на ниво. Препоръчвам.
Обслужването и храната бяха на ниво, както и Басейна и СПА-то . Много сме доволни. Ще го посетим пак.
Всичко беше наред, вкусна вечеря, блок масата на закуска не ми хареса ,беше отрупано , но зеленчуците( краставици и домати) бяха позасъхнали и несвежи. Имаме забележки към чистотата- зад разтегателния фотьойл не беше чистено изобщо.
Качеството и услугите предлагани в хотела са на ниво максимум 3 звезди. Повечето услуги от СПА пакетът, който уж е включен в цената, се заплащат. За 4 дни нито веднъж не смениха бельото и хавлиите. Храната беше еднотипна, чиниите и приборите - мръсни. На всичкото отгоре предлагат ястие с една гарнитура и като си го поръчаш или е свършило, или ти го носят с друга гарнитура, защото точно от тази, с която го предлагат няма. Аз и семейството ми останахме изключително недоволни и няма да повторим.
Чудесни условия и обслужване! Препоръка: към сет менюто е удачно да има изцяло постен(веган) вариант,особено по време на пости!
Покажи още ревюта
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)