yuliya 5
останах много доволна ! препоръчвам на всеки да пробва :)
След като два пъти ми казаха по телефона,че са в болнични,след това вече беше в чужбина!Парите просто ми изгоряха.
Не взимайте ваучери!!!
Мила жена, но претупа много и мен и майка ми. Гел лака започна да ни пада на 5-тия ден. Никога няма да ида отново там
Благодаря на Деси страхотен професионалист.
Не съм доволна от услугата.Не беше извършено всичко описано в офертата.Не препоръчвам.
Ужасно недоволна съм! Не препоръчвам! Вече 1 месец не мога да използвам ваучера! Дори оценка 1 не бих дала за това отношение , подвеждащо клиентите!
spaska 1
Не съм доволна от отношението на служителката.
Не съветвам клиентите да посещават салона в хотел Тримонциум, отношението на маникюристката беше под всякаква критика.
Ползвах услугата - маникюр с гел лак, но още на следващия ден гелът на един нокът падна, а в рамките на 3 дни се обели гелът на още
Много нелюбезна, останах разочарована.......така не се печелят клиенти...:)
Страхотен професионалист!изключително доволна съм!
Покажи още ревюта
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)