Извършващия прегледа служител, търсеше неоснователни поводи да се заяжда , Останахме с впечатлението че му беше поставена задача непременно да намери нещо за което трябва допълнително да си платиш , в противен случай не си получаваш документите или ти изгаря валчера.Наложи се да платим още 37 лв
Много грубо отношение към клиентите!
И на мен врътнаха номера със спирачната течност след като не се съгласих де е сменя намериха и друг проблем накладките ми били за смяна.Всичко щеше да е ОК ако след като ги смених в друг сервиз се оказа че въобще не са били за смяна и момчетат не доумяваха защо са ме накарали да ги сменям.ТАРИКАТИ
Некоректни към клиентите с ваучери. На всяка кола с ваучер, намериха проблем, който трябва те да разрешат, естествено с допълнителни разноски, за сметка на клиента. Ваучерът беше 25лв, а ми взеха още 35 за неналожителна смяна на спирачна течност.
Правят всичко по силите си да намерят проблем.
Бях приятно изненадана, че ГТП не беше формален.
Много съм доволна от качеството на обслужване. Перфектно свършена работа, със съответните забележки към автомобила и професионални предложения.
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)