Тъпънари!Взех си ваучер защото работят в събота но след това се оказа че не работили в събота!
Това е един некоректен сервиз!Като започнем със госпожата по телефона така омайва ,а всъщност не знае на кой свят се намира!Работниците нямат работно време!Ходят на работа когато си искат!За 1месец такова лъгане пада че изгоря ваучера!!!ИМА МНОГО АВТОСЕРВИЗИ В ПЛОВДИВ!!!ИЗБЕРЕТЕ СИ ДРУГ!!!
pod vsiakakva kritika sled 2=4asa 4akane prejalix vay4era i si tragnax tai kato na kolata pred men se ma4exa i ni6to ne mojexa da napraviat mnogo slab maistor v kavi4ki
Некомпетентно извършена услуга. Стигнаха до заключението, че компресорът на климатика е за смяна, с което нито смениха маслото, което е включено във ваучера, нито допълниха фреон, за който щяхме да си доплатим.
На друго място смениха единствено фреона и в момента климатикът работи перфектно.
Изключително нагъл и некомпетентен тип.Нищо от написаното във ваучера не беше направено,при въпрос защо ти казват"ами за 15 лв-толкова"
Всичко е шест!Нормално обслужване !Четох коментарите преди да взема офертата ,и след като минах през сервиза за сетен път се уверих ,че няма по голямо мрънкало от българина!Благодаря на сервиза препоръчвам го и на други!
Много лошо обслужване, климатикА едвам духна и ми казха това е неможе повече и изобщо не стана дума за проверка на ходова чатс... много не коректни!
Yanko 2
Диагностиката на климатика беше единствено допълване с фрион (който допълнително с платих). А за другото, двама мислители само я вдигнаха и започнаха да изброяват неща (които са неразбераеми за мене) и казаха сега ще ти дадем оферта. И ми казаха офертата за над 100 лв ей така с думи както и диагнос.
Не направиха преглед на ходовата част изобщо.
Покажи още ревюта
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)