Колата беше добре почистена и измита, но не беше парфюмирана.
filis 1
Не спазване на работното време!!!
- имах час за 10:00. Пристигам в 09:40 и до 10:30 небяха отворили никой нямаше в автомивката! При условие, че работното им време е от 09:00 секи ден.
В посоченият часови диапазон за запазване на час след петото обаждане ми отговаряха! и още много други грешки имат
Подкрепям мнението на Юлия и на Иванова. Нещо кошмарно. Може би Grabo.bg трябва да разработи политика за проучване на търговците, а не да излиза с номера "не носи отговорност". Предлагаш стока/услуга и за нея няма как да не носиш отговорност. Къде е етиката в електронната търговия?
Ако можех бих дала оценка минус . След 20 дни неуспешни опити да запазя часове по телефона за мен и приятелката ми /за която също бях закупила ваучер подарък/ най-накрая успях и то като отидох на място. В уречения ден и час отидох и... изненада. Автомивката не работеше. Ваучерите изгоряха.
Нямаше свободни часове седмица преди крайния срок. Казаха ми да се обадя на 1.07.Звъня вече 3-ти ден, а телефонът изключен.Що за безотговорност!!!!!!!!!!!!
Pushat dokato si vyrshat rabotata , ne dobre izchisteno kupe , kolata ostana nepodsushena , pretupaha kolata ...
Elis 5
Доволен. Колата беше почистена добре
Vannya 5
Доволна. Персонала е учтив и почистването е отлично.
Изключително непрофесионално полиране. Разсипаха ми колата. В резултат на полиране двата ми калника са за пребоядисване, а фаровете са по-зле от преди.
Покажи още ревюта
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)