Отзиви от клиенти за Грийн Лайф Фемили Апартмънтс Пампорово:
Всички оферти
Хотелът е среден клас. За 4 дни не изчистиха нито веднъж стаята,но всеки ден хвърляха боклука и веднъж смениха кърпите. Кухнята не е напълно оборудвана и доста неща липсват.
Отоплението е много добре.
Но все пак и цените са много изгодни спрямо другите хотели, така че за тази цена -качеството е супер .
Zahari 3
Много приятно, любезен персонал, вкусна храна. Може би чалга и сръбска музика не са подходящи в залата за хранене.
Апартамента в който отседнахме беше чист, добре отоплен!
Единственото, което за мен беше минус, че готварската печка беше на терасата.
Много доволни,останахме може и да повторим живи и здрави
Много приятен комплекс с добро обслужване, въпреки че сезонът все още не беше започнал.
Прекрасен хотел и вежливо обслужване. Родителите ми са във възторг от обстановката, обслужването и персонала. Адмирации
Има какво още да се желае, но като цяло останахме доволни от пребиваването ни в комплекса. Апартаментите са просторни и чисти, баните - също. Имахме чудесен изглед към планината и вр. Снежанка в единия от двата апартамента, които ползвахме. Недостатъчно налични чаши в кухненския кът и на двата апартамента, други съдове не ни бяха нужни. Храната беше вкусна, макар да не беше богат асортимента, особено на вечеря. Кафето и горещият шоколад бяха супер!
Просто уникално!От хотела ни настаниха в апартамент вместо стая,за малкия си имаше голямо отделно легло(разтегателен диван).Вътре е чисто и добре обзаведено,има си и уреди за готвене и прибори!Банята е голяма с вана.Обслужването и отношението е невероятно!Храната също много добра,различна всяка вечер и в сериозни количества.Определено ще се оглеждаме за други оферти и ще посетим отново-в района има адски много забележителности и екопътеки и 5 дни не ни стигнаха да видим всичко ;) Чудесна почивка
За втора година почиваме там, но този път по независещи от нас обстоятелства (смърт в семейството) се наложи да напуснем предсрочно хотела. Да, ставаше въпрос за една оставаща нощувка със закуска и вечеря, но персонала категорично отказа да приспадне каквото и да било от сумата или да ни компенсира по някакъв начин, при условие че всичко ни беше платено. Изключително съм разочарована и няма да потретим!
Покажи още ревюта
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)