Milena

 
 
Milena получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от ATG, защото е лоялен клиент.
 
Milena получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от ATG, защото е лоялен клиент.
 
Milena получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
 
Milena получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Milena получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от ATG, защото е лоялен клиент.
 
Milena получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Sushi House, защото е лоялен клиент.
 
Milena получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Суши Ам Ам, защото е лоялен клиент.
 
Milena получава значка Късметлия, защото изтегли своето забавно Grabo късметче
Milena си изтегли празнично късметче.
В утрото на Новата година,
с блясъка на идващите дни,
нека радостта не те отмине
с щастие и обич те дари!
 
Milena получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Retoush, защото е лоялен клиент.
 
Milena получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Суши Ам Ам, защото е лоялен клиент.
 
Milena получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Суши Ам Ам, защото е лоялен клиент.
 
Milena получава значка Любопитко, защото три твои въпроса към оферти в Grabo.bg бяха публикувани!
 
Milena получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Суши Ам Ам, защото е лоялен клиент.
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)