Цветелин

от София  
5
Цветелин написа ревю за Green Wood Resort
Като изключим, че all inclusive не се полага бира и СПА-то около 09.50ч. не бе пусната сауната и парната всичко бе топ:
-Стаите супер и мн добре миришеха халатите и хавлиите.
-Храната и десертите бяха мн вкусни.
-Басейна чист, може малко по-топъл и СПА-то им бе супер.
-Фитнеса има какаво да се добави...
Бих посетил отново-ТОП са!
4
Цветелин написа ревю за Мурите Парк Хотел ****
Басейна беше студен и мръсен-мътна вода, а и цялото СПА не се поддържа.,Фитнеса е оскъден и е търсене зимата ако не сте в основната сграда на хотела. Вечер е малко студено в стаите на "Орхидея". Персонала и храната са супер. Има какво да се желае, но като цяло препоръчвам хотела.
3
Цветелин написа ревю за Неврокоп Травел
Понеже са малко символите, за да опиша ще Ви драсна с по-малко обяснения.
Неврокоп травел си свършиха работата. Хотела не е за хора с мн претенции, а гледат евтиното.
Четете отзивите в Гугъл.
5
Цветелин написа ревю за Д-р Неделчев
Ами то какво да кажа, но мисля че факта, че отидох за втори път при него за "зъбен камък" е достатъчно показателно.
Вежлив, общителен и не бърза да те претупа, че дори и ми изглади леко преден зъб, който бях леко счупил.
4
Цветелин написа ревю за Хотел Рила
Като цяло препоръчвам, не е лоша базата.
По - детайлно минуси и плюсове.
Яденето се чака 1 час, а шишчето беше старо и жилаво.
Пиците са уникални.
Стаите чисти. Нямаше вода и бяхме настанени около 16ч.
Парната за 24 часовия ни престой не успяха да я загреят.
След затварянето на ресторанта, не ни бе позволено да седим в лоби бара-идвали хора, които не иска ли да ги виждат.
Защо е на рецепцията , а не на последния етаж или някъде където може да седим, за да не пречим на съседните стаи...
 
Цветелин получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел Рила***, защото е лоялен клиент.
5
Цветелин написа ревю за Д-р Неделчев
Често ходя през това приложение да чистя зъбен камък, но този зъболекър отделя време и изпипва до детайл нещата.
Препоръчвам Ви.
4
Цветелин написа ревю за Bar & Dinner Casa Esperanza
Хубави пици-препоръчвам.
3
Цветелин написа ревю за Хотел Роял
Базата е добра, храната не е зле, но в стаята беше студено вечерта-печките малки и работеха по малко. Хубаво е също когато е двойка, да не събират два кревата, защото в средата се получава пространство и не е удобно. Много неудобно е и факта, че телевизора е в другата стая, а не в спалнята, което го прави ненужен.
 
Цветелин получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Апартхотел Роял Банско***, защото е лоялен клиент.
 
Цветелин получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
4
Цветелин написа ревю за Bar & Dinner Casa Esperanza
Обслужването беше хаотично , явно че персонала бе сменен.
5
Цветелин написа ревю за Парк-хотел Орлов камък***
Уникално място със страхотна кухня и нормални цени!
Аз лично на друго място, толкова голяма хигиена не съм виждал.Всичко е чисто и свети-УВАЦИИ!
5
Цветелин написа ревю за Дентален кабинет Марица 11
Страхотен, вежлив и учтив - препоръчвам!!!
(Дано измисли нещо за това, че е зелена зона)
 
Цветелин получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
2
Цветелин написа ревю за Гранд Форс Груп
Ами да Ви кака все още виждам хлебарки, а мина седмица...
3
Цветелин написа ревю за Хотел Четирилистна детелина
Задоволително, но сауната и парната баня се чакат много време(не са постоянно пуснати).
Храната беже много и вкусна. Стаите бяха хубави, но подръжката не ми се видя голяма, но понеже е нова базата ди заслужава.
 
Цветелин получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Почивка в Банско! Нощувка - без или със закуска, обяд и вечеря, плюс релакс зона!
 
Цветелин получава значка Любопитко, защото три твои въпроса към оферти в Grabo.bg бяха публикувани!
 
Цветелин получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Bar & Dinner Casa Esperanza, защото е лоялен клиент.
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)