Елена

от София  
 
Елена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Възстановителен център Кинезио, защото е лоялен клиент.
 
Елена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Ниагара, защото е лоялен клиент.
 
Елена получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Елена получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
4
Елена написа ревю за Хотел Бреза***
Хотела е чуден, тих , без забележки. Персонала е любезен. С препоръки към храната, за малко по-голям избор. Може на закуска поне кафе - еспресо да предлагат.
 
Елена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел Бреза***, защото е лоялен клиент.
 
Елена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Запрянов Травел, защото е лоялен клиент.
 
Елена получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)