Ася

от Пловдив  
1
Ася написа ревю за Klimacicite
Проблем с услугата. В приложената снимка е посочено, че е зареден 675гр.фреон. Инфо от производителя за марка и модел допуска е 475. Тези 200гр. повече претоварват системата и тя влиза в авариен решим. Това струва 20лв. за вас и 50лв. за отстраняване на проблема. Прилагат и други лоши практики.
5
Ася написа ревю за Пункт за ГТП Гаранция
Доволен съм от обслужването. Бих отишъл отново.
 
Ася получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пункт за ГТП Гаранция, защото е лоялен клиент.
5
Ася написа ревю за Автомивка Jump
Фаровете са полирани добре. Без забележки. Препоръчвам!
5
Ася написа ревю за Автомивка Jump
Услугата беше извършена качествено. Много се стара момчето. Препоръчвам!
5
Ася написа ревю за Гуми център Lucky - Vianor
Служителите са компетентни с опит.
5
Ася написа ревю за Лаборатория Писанец
Много бързо и вежливо обслужване. Препоръчвам.
5
Ася написа ревю за Klimacicite
Точен час спазен. Добра компетентност. Съвети за бъдещи проблеми. Препоръчвам!
 
Ася получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
5
Ася написа ревю за Фотостудио Стил
 
Ася получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Ауто Виджи, защото е лоялен клиент.
3
Ася написа ревю за Автосервиз Ауто Виджи
Носете си пари за доплащане, 10лв. на 100гр. фреон не е евтино, а е нормална цена и можете да доплатите и 50-60лв.
 
Ася получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
5
Ася написа ревю за Салон за красота Лорейн
Много съм доволна. Ще се възползвам отново от услугите на салона.
 
Ася получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Mедицински център 6-150, защото е лоялен клиент.
 
Ася получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Mano Cars, защото е лоялен клиент.
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)