Ася
от Пловдив
Ася получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Palette of Tastes, защото е лоялен клиент.
1
Ася написа ревю за Klimacicite
Проблем с услугата. В приложената снимка е посочено, че е зареден 675гр.фреон. Инфо от производителя за марка и модел допуска е 475. Тези 200гр. повече претоварват системата и тя влиза в авариен решим. Това струва 20лв. за вас и 50лв. за отстраняване на проблема. Прилагат и други лоши практики.
Ася получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пункт за ГТП Гаранция, защото е лоялен клиент.
5
Ася написа ревю за Автомивка Jump
Услугата беше извършена качествено. Много се стара момчето. Препоръчвам!
5
Ася написа ревю за Klimacicite
Точен час спазен. Добра компетентност. Съвети за бъдещи проблеми. Препоръчвам!
Ася получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
Ася получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Ауто Виджи, защото е лоялен клиент.
3
Ася написа ревю за Автосервиз Ауто Виджи
Носете си пари за доплащане, 10лв. на 100гр. фреон не е евтино, а е нормална цена и можете да доплатите и 50-60лв.
Ася получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
5
Ася написа ревю за Салон за красота Лорейн
Много съм доволна. Ще се възползвам отново от услугите на салона.
Ася получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Mедицински център 6-150, защото е лоялен клиент.