Димитър

 
5
Димитър написа ревю за Ресторант Сингър
Прекрасно отношение на персонала и диджея! Голям купон стана!
 
Димитър получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Оптики Леонардо, защото е лоялен клиент.
4
Димитър написа ревю за Хотел Елена****
Като хотел 4, като ресторант 0, от кол и въже събран персонал, който не разбира български език. Хигиена на ресторанта 0.
 
Димитър получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Кабинет Здраве - Пловдив, защото е лоялен клиент.
 
Димитър получава значка Спестих над 2000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 2000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
5
Димитър написа ревю за СПА хотел Елбрус
Давам 5 звезди, заради отношението на персонала към мен, но водата в по малкия басейн беше мазна, мръсна!
 
Димитър получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от SPA хотел Елбрус***, защото е лоялен клиент.
1
Димитър написа ревю за Комплекс Форест Нук
Хотел без никаква подръжка, както миналата година , така и сега! Зле......Просто някой прави много пари..........
 
Димитър получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Шармант, защото е лоялен клиент.
 
Димитър получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за SPA почивка в Благоевград! Нощувка със закуска за двама!
 
Димитър получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Шармант, защото е лоялен клиент.
 
Димитър получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио Фото Видео Елит, защото е лоялен клиент.
 
Димитър получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Шармант, защото е лоялен клиент.
 
Димитър получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Ловен парк, защото е лоялен клиент.
 
Димитър получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Шармант, защото е лоялен клиент.
 
Димитър получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Шармант, защото е лоялен клиент.
 
Димитър получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Чифлика, защото е лоялен клиент.
1
Димитър написа ревю за Note Di Vino Jazz&Wine
При единственото ми посещение в това заведение ми донесоха вкиснат айрян с вкиснато мляко. Въпреки забележките към сервитьора, айряна беше калкулиран в сметката 5 лева! Никога повече не бих стъпил там! Не ходете в това заведение, на Всичко са готови за Пари, за съжаление....
 
Димитър получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Шармант, защото е лоялен клиент.
 
Димитър получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Шармант, защото е лоялен клиент.
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)