павел

 
 
павел получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Бигс, защото е лоялен клиент.
 
павел получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Бигс, защото е лоялен клиент.
1
павел написа ревю за MG Auto Team
Не съм доволен от обслужването, офертата не отговаря на реалността. От всичко изброено, само установиха, че няма фреон в системата. Нито са я надували системата, нито оцветители са слагали, нито нищо. Не си губете времето.
 
павел получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Бигс, защото е лоялен клиент.
5
павел написа ревю за Автосервиз Бигс
Доволен съм, разполагат с две клетки за ГТП и става бързо.
 
павел получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Бигс, защото е лоялен клиент.
 
павел получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
 
павел получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
5
павел написа ревю за Автоцентър Автоинвест
Доволен от обслужването.
 
павел получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автоцентър Автоинвест, защото е лоялен клиент.
1
павел написа ревю за Семеен хотел Феникс
От персонала само домоуправителя беше учтив при настаняването. Другата част от персонала беше особено груб. Всеки път ни казваха на коя маса да се настаним, понеже другите били запазени. Терасата беше обща със съседната стая. Пердетата бяха много прашни. Всяка сутрин около 6 часа сутрин ни будеха камбани от църква във съседство.
 
павел получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Къща за гости Контрасти***, защото е лоялен клиент.
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)