Николай

от Пловдив  
 
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пункт за ГТП Ивана 2013, защото е лоялен клиент.
5
Николай написа ревю за Автомивка Норд
Бързо и професионално
5
Николай написа ревю за RGB Clima Пловдив
Професионалист!
5
Николай написа ревю за Amaryllis Studios
Невероятни домакини, прекрасно място за почивка!
 
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Solution, защото е лоялен клиент.
3
Николай написа ревю за Супермаркети Триумф
В Триумф, ЖК Тракия, има проблеми да правят фреш между 8ч и 9ч сутринта, няма човек на фреша. А това не отговаея на посоченото в офертата.
4
Николай написа ревю за SPA комплекс Беркут
Хубаво място, но много високи цени в ресторанта и открития бар. Не обичам да вкарвам ядене и пиене на такива места, но след като ползвах бара и ресторанта, разбрах, защо хората си носеха в тях сандвичи, кроасани и бира...
5
Николай написа ревю за Комплекс Мегдана - с. Бачково
Абсолютна вкусотия, похапнахме юнашки...
5
Николай написа ревю за Регионален природонаучен музей
Прекрасно място за деца и големи.
 
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пункт за ГТП Динамик Кар, защото е лоялен клиент.
 
Николай получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
 
Николай получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
5
Николай написа ревю за Пункт за ГТП - Кабрио 64
Перфектни
 
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пункт за ГТП Кабрио 64, защото е лоялен клиент.
5
Николай написа ревю за Комплекс Аквапарк
Перфектни!
 
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пункт за ГТП - Кабрио 64, защото е лоялен клиент.
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)