Силвия

 
 
Силвия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел Калина Палас****, защото е лоялен клиент.
3
Силвия написа ревю за Хотел София****
За втора година посещаваме хотела. Чисти и просторни стаи. Храната за разлика от 2017 беше оскъдна, еднообразна, лошо качество полуфабрикати. Явно хотелът има проблем и с кадровата обезпеченост - момчето в лоби бара при всяко поискано кафе държеше да види гривните ни, сякаш сме някакви промъкнали се български крадци (всички останали гости бяха чужденци). Чашите - пластмасови като за пикник в гората, а не в хотел 4 звезди. Благодарим на Божо - мило, приветливо и любезно момче.
 
Силвия получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Силвия получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за През Септември в Златни пясъци! Нощувка на база All Inclusive!
5
Силвия написа ревю за Хотел Калина Палас
Чисто, уютно, изключително любезни служители на хотела.
 
Силвия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел Калина Палас****, защото е лоялен клиент.
 
Силвия получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)