Маргарита

 
5
Маргарита написа ревю за Медицински център Бета Клиник
Изключително внимателен и обстоен преглед. Благодаря!
1
Маргарита написа ревю за Хотел Свети Георги Ски&Holiday
Много сме разочаровани! Резервирахме два едноспални апартамента за четирима възрастни. Срещу абсолютно еднаква цена получихме два абсолютно различни апартамента. Единият беше приличен с гледка към планината, другият- доста занемарен със стара мебелировка, а най-лошото беше старата застояла миризма на цигари във всички помещения вкл. в банята. Помолихме на рецепцията да го сменят с друг. Отказаха. Храната и напитките са много под средното ниво. Басейнът е топъл но не достатъчно чист.
5
Маргарита написа ревю за Гранд Хотел Банско****
Хотелът е чудесен, предлага пълен комфорт и релакс. Всичко ни хареса, големи и чисти стаи, топли басейни, изключително разнообразна и вкусна храна, впечатляващи десерти.
 
Маргарита получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Гранд хотел Банско****, защото е лоялен клиент.
 
Маргарита получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от АТМ Център, защото е лоялен клиент.
 
Маргарита получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от АТМ Център, защото е лоялен клиент.
 
Маргарита получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Парк-хотел Фея***, защото е лоялен клиент.
 
Маргарита получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Парк-хотел Фея***, защото е лоялен клиент.
 
Маргарита получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Маргарита получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Маргарита получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Почивка в Троянския балкан! 2 нощувки със закуски и вечери, плюс SPA, в с. Бели Осъм!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)