Костадин
Костадин получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
Костадин получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Memo Sweet House, защото е лоялен клиент.
1
Костадин написа ревю за Държавна Опера Бургас
Изключително лоша организация! Случва ми се за втори път на събитие продавано от Държавна опера Бургас. Неможе да продавате билети до безкрай, всичко има мярка и капацитет. След като се каже, че тръгването е в 19 ч. не означава тръгване в 19.25 ч. Надявам се на компенсация от страна на операта.
5
Костадин написа ревю за Салон 69
Вчера посетих салона и се възползвах от предлагания класически масаж. Масажиста е отзивчив, има контакт с клиента по време на масажа. Вкарва различни техники в процедурата и следи за състоянието. Определено ме спечели като клиент⁷! Препоръчвам!
Костадин получава значка Спестих над 2000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 2000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Костадин получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Турска пекарна Селена, защото е лоялен клиент.
Костадин получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Масажно студио Кайф, защото е лоялен клиент.
Костадин получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Bulgaria Travel Agency, защото е лоялен клиент.
Костадин получава значка Pizza freak, защото грабна три оферти за пица от Grabo.bg!
Костадин получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Торти Амели, защото е лоялен клиент.
1
Костадин написа ревю за Държавна опера Пловдив
Изключително некоректно описана оферта. Наблюдава се нелоялна търговска практика. Явно операта е на своето дъно, за да привлича зрители с обещания за обличане на първите 35 човека при условие, че са продадени 36 ваучера.Разочарован съм много от лошото отношение на разпоредителката.
5
Костадин написа ревю за Масажно студио Кайф
Препоръчвам горещо масажното студио. Масажиста е отзивчив и има положително отношение към клиентите. Определено ме спечели, като клиент.
Костадин получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Масажно студио Кайф, защото е лоялен клиент.
5
Костадин написа ревю за Салон за красота LM
Момчето се старае доста. Влага техники при масажа и знае какво прави. Поздравления! Препоръчвам горещо. Ще го посетя отново.
Костадин получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хлебарници и сладкарници Нипекс, защото е лоялен клиент.
Костадин получава значка Сценична треска, защото грабна три оферти за театрални постановки от Grabo.bg!