Иван

от София  
1
Иван написа ревю за БХ Павел Баня
Каква оценка бе хорааа, тук е ПЪЛНА МИЗЕРИЯ, МИЗЕРИЯ, МИЗЕРИЯ!
Оценката е две 00, не тези 5 звездички който са горе, повтарям ДВЕ НУЛИ,
знаете ли какво са две нули? - КЕНЕФ ПЪЛЕН...
Чудя се как е възможно хотел със 3 звезди а хигиената в стайте да е ПЪЛНА МИЗЕРИЯ.
ОТВРАТИТЕЛНО МРЪСНИ СТАЙ, СЪС ОТВРАТИТЕЛНО МРЪСНИ ТОАЛЕТНИ.
Това ми е първото впечатление и разочарование от този хотел, вярно е че е със 3 звезди, но не съм си мислил че ще е толкова МИЗЕРНО И МРЪСНО в стайте.
ОТВРАТИТЕЛЕН ХОТЕ
4
Иван написа ревю за AVON Гуми център
Много съм доволен от сервиза, препоръчвам го!
4
Иван написа ревю за Автосервиз Оги
Да доволен съм от услугата
 
Иван получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Оги, защото е лоялен клиент.
5
Иван написа ревю за Angels Beauty Salon
Изключителен масаж, много съм доволен, и за това ще продължа да ходя отново!
Препоръчвам Ви да опитате!
4
Иван написа ревю за Alga Beauty & Spa
Доволен съм от масажа, и за това съм си записал и час за друг ден.
 
Иван получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Масажно студио Маги, защото е лоялен клиент.
1
Иван написа ревю за Автосервиз SV Auto
Не стават
4
Иван написа ревю за Автоцентър Торнадо
Доволен съм
 
Иван получава значка Grabo.bg на 10 години!, защото си грабна парче от виртуалната торта на Grabo.bg, по случай рождения ни ден - 10 години на 06.09.202020г.
 
Иван получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз SV Auto, защото е лоялен клиент.
 
Иван получава значка Facebook plug-in, защото свърза своя Grabo профил с профила си във Facebook!
 
Иван получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Иван получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Авто Акаунтинг, защото е лоялен клиент.
 
Иван получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 089 241 0012 (10:00 - 18:00ч)