Галина

 
5
Галина написа ревю за Rituali Beauty Salon
Превъзходна услуга,внимание, професионализъм и много добър краен резултат.
Препоръчвам.
4
Галина написа ревю за Семеен хотел Феникс
Хотела е приличен, обслужващия персонал са много мили. Ние имахме изхранване и то не бе добре, също в ресторанта има камина която нито една вечер не се запали, а бяхме в разгара на сезона.
 
Галина получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
5
Галина написа ревю за Kомплекс Елена
Хотела е много уютен и чист. Обслужването е вежливо. Почивката ни беше много приятна.
 
Галина получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
3
Галина написа ревю за Хотел Алба
Хотела е хубав, апартаментите са широки и удобни.Единият басейн се отопля. Храната е една и съща всяка вечер, безвкусна, сирене и кашкавал са имитиращи продукти. Много ниско качество на месо и зеленчуци. Стаята така и не се почисти въпреки, че изришно помолих на 3тият ден. Някой от обслужващият персонал са неучтиви , намръщени и заядливи. Шумът от дискотеките е ужасен вечер не може да се спи, а климатика не работеше.Не струва 4звезди. Не бих утишла отново.
1
Галина написа ревю за Хотел Riviera Blue
Отвратителен ресторотант.Лъжци и измамници. В офертата на Аll lnclusive пише едно на място се оказва друго. Храната се подава като в столова и изборът е от между три отвратителни на вкус ястия. Следобедната закуска е сладолед!!! Приборите са за къмпинг- PVC чаши.
5
Галина написа ревю за Хотел Армира
Чудесен басейн.
 
Галина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотелски комплекс Армира****, защото е лоялен клиент.
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)