Милена

 
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пекарната на Ъгъла, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ МиЛаб, защото е лоялен клиент.
1
Милена написа ревю за Рамада Пловдив Тримонциум****
Ужас
Изгониха ни в 10часа с пластмасови табелка
110лева куверт,за 1час
Никога не бих отишла,беше жива подигравка с отношението и доверието
 
Милена получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Милена получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пекарната на Ъгъла, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пекарната на Ъгъла, защото е лоялен клиент.
5
Милена написа ревю за Сладкарници Попимони
Искам тортата да я взема утре събота
5
Милена написа ревю за Фризьорско студио Хари
Изключително доволна...
Благодаря..
 
Милена получава значка Кокона, защото грабна три оферти от категория Красота и здраве!
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Grooming studio Doggy Dog, защото е лоялен клиент.
5
Милена написа ревю за Grooming studio & boutique Doggy Dog
Много внимание...подход...
Много съм доволна...
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон Бени, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Bishoku Japanese Food, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пекарната на Ъгъла, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пекарната на Ъгъла, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Facebook plug-in, защото свърза своя Grabo профил с профила си във Facebook!
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)