Генчо

 
 
Генчо получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Бигс, защото е лоялен клиент.
 
Генчо получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио Кипра, защото е лоялен клиент.
 
Генчо получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Бигс, защото е лоялен клиент.
5
Генчо написа ревю за Салон Кипра
Дъщеря ми остана супер доволна от прическата,фризьорката перфектно разбра нейното желание и си тръгнахме щастливи и доволни!!!
Спечелиха ни като редовни клиенти.
Пожелаваме много доволни клиенти на салона и да продължават да радват всички!
 
Генчо получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио Кипра, защото е лоялен клиент.
5
Генчо написа ревю за Автосервиз Бигс
Както винаги много бързо и качествено обслужване.
Спечелихте ме като редовен клиент.
Супер сте автоцентър Бигс!
 
Генчо получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Бигс, защото е лоялен клиент.
 
Генчо получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Бигс, защото е лоялен клиент.
 
Генчо получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Camel Park Sunny Beach, защото е лоялен клиент.
 
Генчо получава значка Pizza freak, защото грабна три оферти за пица от Grabo.bg!
1
Маслените не бяха нищо особенно,за сладките с пълнеж мога да кажа същото,обслужването беше на ниво
 
Генчо получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Генчо получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автомобилен салон София, защото е лоялен клиент.
 
Генчо получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
 
Генчо получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автоцентър ATG, защото е лоялен клиент.
2
Генчо написа ревю за York Muzik Cafe
Всичко е ок,но пиците бяха сухи,трябва да са по-сочни
 
Генчо получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)