Михаил

 
 
Михаил получава значка Среднощна птица, защото си грабна ваучер в малките часове на нощта!
3
4 звезди бих казал, че са много за този хотел
Спа-центърът е добър, но за съжаление големият басейн, рекламиран най-много по снимките, беше затворен
Храната на вечеря беше добра, но не и на закуска, а най-зле на обяд
Стаите не са нищо особено
Загубих ключа за стаята, който представлява магнитна гривна, бях таксуван за това 20 лв, за което не бях предупреден
Като цяло, само хубавият спа-център спасява положението
 
Михаил получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Михаил получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автомивка Grillo, защото е лоялен клиент.
 
Михаил получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автомивка Grillo, защото е лоялен клиент.
 
Михаил получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автомивка Grillo, защото е лоялен клиент.
5
Михаил написа ревю за Автомивка Grillo
Много съм доволен, за трети път ползвам услугата!
 
Михаил получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Михаил получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
 
Михаил получава значка Сценична треска, защото грабна три оферти за театрални постановки от Grabo.bg!
 
Михаил получава значка Благодетел, защото направи дарение за SOS Детски селища през сайта на Grabo.bg!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)