Monika

 
5
Monika написа ревю за СМДЛ МиЛаб
Изключително любезен и отзивчив персонал. Бих използвала лабораторията и за напред дори и без ваучер.
 
Monika получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ МиЛаб, защото е лоялен клиент.
5
Monika написа ревю за СМДЛ МиЛаб
Изключително любезен, приветлив, внимателен и човечен персонал. Останах изключително доволна.
5
Monika написа ревю за СМДЛ МиЛаб
Останах изключително доволна от обслужването. Изключително любезно и професионално отношение. Понеже съчетах и с други изследвания без ваучер ми беше обяснено изключително любезно кои изследвания кога ще излязат. Въпреки коя страх от игли момичето беше много любезно и дори не разбрах кога приключи.
 
Monika получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ МиЛаб, защото е лоялен клиент.
 
Monika получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ МиЛаб, защото е лоялен клиент.
 
Monika получава значка Среднощна птица, защото си грабна ваучер в малките часове на нощта!
5
Monika написа ревю за Балнеохотел Аура Велинград
Много сме доволни. Обслужванете е на ниво, храната е на ниво.
5
Monika написа ревю за Ресторант Чифте Баня
Страхотно обслужване, много вкусна храна и приятна атмосфера. Препоръчвам!
 
Monika получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Чифте Баня, защото е лоялен клиент.
 
Monika получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Ще се измъкнете ли за 60 минути? Отборна игра в стая Question Rooms - "Музеят на тайните"!
 
Monika получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Чифте Баня, защото е лоялен клиент.
 
Monika получава значка Най-добра дружка, защото вече има повече от 20 приятели в своя профил!
 
Monika получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
 
Monika получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Чифте Баня, защото е лоялен клиент.
 
Monika получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Осем Зони, защото е лоялен клиент.
1
Monika написа ревю за Комплекс Острова
Напълно разочаровани сме.Първо си бяхме закупили ваучер за ребра и макар и предварителната резервация се оказа,че нямало ребра, които ни замениха с пържоли, които не само, че бяха жилави, но и ваучера е по-евтин.Бяхме си поръчали и две пърленки-комбинирана и с чубрица.Единствено комбинираната беше в
 
Monika получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Семеен хотел Тропикана**, защото е лоялен клиент.
 
Monika получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Шармант, защото е лоялен клиент.
 
Monika получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пекарна Дон Батон, защото е лоялен клиент.
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)