Dragomir

 
 
Dragomir получава значка Любопитко, защото три твои въпроса към оферти в Grabo.bg бяха публикувани!
 
Dragomir получава значка Дядо Коледа, защото изпрати поне три ваучера от Grabo.bg като подарци за свои приятели.
 
Dragomir получава значка Grabo.bg на 10 години!, защото си грабна парче от виртуалната торта на Grabo.bg, по случай рождения ни ден - 10 години на 06.09.202020г.
4
Dragomir написа ревю за Хотелски комплекс Casa Karina
Ще започна с лошото впечатление - типът изхранване определено не е all inclusive. Подвеждащо е и би трябвало да се смени с FB или поне all inclusive light, защото консумацията е само в определени часове, само в ресторанта, доста хора недоволстваха, че не може дори кафето си да допият навън, което създаваше стрес на персонала. Приятно лоби, големи, добре обзаведени стаи, добра хигиена. Храната беше сравнително разнообразна, доста плодове, закуската зле, нямаше и тостер. Детската стая е страхотна!
 
Dragomir получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
5
Dragomir написа ревю за Салон NeliStyle
Професионално изпълнение и любезно отношение. Препоръчвам!
 
Dragomir получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон NeliStyle, защото е лоялен клиент.
 
Dragomir получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Лайпциг, защото е лоялен клиент.
 
Dragomir получава значка Благодетел, защото направи дарение за SOS Детски селища през сайта на Grabo.bg!
3
Dragomir написа ревю за Хотел Пампорово
Услугата не отговаря на категорията, за която се предоставя. Храната не беше приготвена добре, а десертите бяха ужасни. Детските столчета винаги бяха ужасно мръсни. Басейнът е малък, водата беше доста студена, абсолютно неадекватен брой шезлонги. Никакви забавления за по-малки деца (за по-големите има работилничка). Телевизорът в стаята беше много стар и малък, с лош сигнал. Давам сравнително висока оценка заради чистотата и доброто обслужване от персонала. Не препоръчвам.
 
Dragomir получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от WebsitebuilderBG, защото е лоялен клиент.
 
Dragomir получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Dragomir получава значка Най-добра дружка, защото вече има повече от 20 приятели в своя профил!
5
Dragomir написа ревю за Фотостудио Неа
Много коректно и бързо изпълнение, и качеството е страхотно! Препоръчвам и благодаря!
 
Dragomir получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Фотостудио Неа, защото е лоялен клиент.
5
Dragomir написа ревю за Georgi Nikolov Photography
Силно препоръчвам!!!Изключителен професионализъм и отношение към детайла! Търпение и страхотно отношение към бебчето ни. Уютно и топло студио. Красиви декори и аксесоари за всеки от семейството. Ще използваме услугите и без промоционална оферта.
Благодарим!!!
5
Dragomir написа ревю за Салон за красота Лорейн
Изключителен професионализъм и страхотно отношение! Определено препоръчвам!
 
Dragomir получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Georgi Nikolov Photography, защото е лоялен клиент.
1
Dragomir написа ревю за Ресторант Острова
Много подвеждаща оферта! Рибата не е сьомга!Това си е подигравка с клиента! Как може да платиш за едно, а да получиш съвсем друго?!?! Или си мислят, че клиентите с ваучери не са виждали сьомга?!?! Картофите имаха бегла следа от "билки" и бяха сурови! Много бавно обслужване! Пълно с комари.....
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)