Мирослав

 
 
Мирослав получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Mano Cars, защото е лоялен клиент.
 
Мирослав получава значка Halloween, защото направи покупка в Деня на Вси Светии!
 
Мирослав получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Mano Cars, защото е лоялен клиент.
 
Мирослав получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Мирослав получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автокомплекс Speed Team, защото е лоялен клиент.
 
Мирослав получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Mano Cars, защото е лоялен клиент.
5
Мирослав написа ревю за Фирма "Ивана 2013"
Бързо и коректно
 
Мирослав получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пункт за ГТП Ивана 2013, защото е лоялен клиент.
 
Мирослав получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
 
Мирослав получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автокомплекс Летоструй, защото е лоялен клиент.
1
Мирослав написа ревю за Комплекс Водопада
Най- лошият ми избор за почивка. Мръсно, паяжини сигурно от миналата година. Няма хладилник в стаята и се наложи да изхвърлим на бебето детската кухня. Не разрешават освен вода да се носи в стаята. Супер нелюбезен собственик и предполагам др. е управител. На закуска по две филийки със сладко, сирене и кашкавал, а на вечеря няма хляб понеже сме си изяли филийките. За каквото и да съм попитал ми се отговаря с нежелание. И една звезда не заслужават. Единствено сервитьора беше любезен.
 
Мирослав получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
5
Мирослав написа ревю за Апартхотел Rose Garden Omax***
Много хубав хотел. Любезно посрещане и настаняване. С удоволствие пак ще го посетим.
1
Мирослав написа ревю за Семеен хотел Fresh
Хотел,като за 1 звезда.Закуската,като от ученическите лагери от преди 89-та.Басейн,шезлонг,паркинг като и без тях.В края на Равда.Сменят кошчетата без да чистят стаята,което е безмислено.Един от служителите заядлив,останалите неопитни,но любезни.По-скоро за мен това е къща за гости,но не и хотел.
 
Мирослав получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)