Сияна

 
1
Сияна написа ревю за Автомивка Sponge
Никакво VIP почистване не е това. Кафе даже не предложиха.Преди да закупя ваучера , старателно прочетох всички коментари и реших да пробвам услугите им. Вътре не беше почистено никак добре . АМА НИКАК. Помолих да огледат още веднъж ( уж чистели на трудно достъпни места ... Да бе да ). Не се лъжете !
2
Сияна написа ревю за Автомивка Sponge
Незадоволително. Полираха фаровете , но са полирали с машината и бронята и предния капак. Изключително не старателни !!!
5
Сияна написа ревю за Фирма Силвест Варна
Безупречен и точен човек !
 
Сияна получава значка Facebook plug-in, защото свърза своя Grabo профил с профила си във Facebook!
1
Сияна написа ревю за Zdravets Hotel Conference & SPA****
Ужасно лоша храна !!! Всеки ден едно и също. Малък избор . Всяка вечер някакви подобия на кебапчета и кюфтета . Каквото оставаше от предното хранене се слагаше отново на следващото. Станахме свидетели , как сервитьорката връща яйца от чинията на вече нахранил се гост ! Детето ни изцапа покривката на първия ден от престоя ни и за 4 дни не я смениха ! Спа процедурите са някаква тотална измишльотина. " Масажистката " през цялото време се оплакваше от колегите си и въобще не знаеш какво да прави !
 
Сияна получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио Червен площад, защото е лоялен клиент.
5
Сияна написа ревю за Студио Вашият момент
Страхотен екип, декори и отношение ! Препоръчвам с 2 ръце
4
Сияна написа ревю за Студио New Be
Масажистката е изключително добра ! Доволна съм от масажа. Забележката ми е към салона. Обстановката е ужасна, мухал на всякъде по стените и мирише лошо . Фризьорката беше нагла и надута !!
 
Сияна получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
1
Сияна написа ревю за Мурите Парк Хотел ****
Занемарен комплекс! Доплатихме за по-голяма стая + бебешка кошара. Получихме много малка кутийка без тераса и нямаше кошарка. С влизането ни в стаята беше ОЧЕВИДНО, че не е изчистено ( черни косми по килима, семки от домати и за капак на всичко парцала на камериерката беше забравен в банята ! ) След оплакване на рецепция, дойдоха да изчистят стаята след дълго чакане. Наложи се да стоим с малко бебе в коридорите а камериерките ме нападаше с думи !!!! Искахме да се оплачем , но нямаше на кого . Ос
 
Сияна получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Dedalus Paragliding Club, защото е лоялен клиент.
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)