Николай

2
Николай написа ревю за Бърза закуска Street Food
Пробвали сме ястието доста пъти в различни азиатски страни, където има известни вариации. Приготвяме го и вкъщи. Този вариант определено няма много общо с оригиналния вкус. Трябва да се следва точно рецептата и задължително да се познава автентичния вкус от готвача.
 
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Бърза закуска Street Food, защото е лоялен клиент.
2
Николай написа ревю за Хотел Мура
Стаята беше топла, а персонала отзивчив. Хотела се намира на тихо място, като ходенето със ски обувки до кабинката отнема 5 мин. Обаче в банята имаше неприятна миризма на застояло, вратата запираше на плочките и се отваряше с усилие и стържещ шум. Всеки шум от съседна стая се чува, което е крайно неприятно. В лоби бара се пуши безобразно от някакви доста едри момчета с татуси, вероятно част от персонала които стояха там постоянно. Ски обувки и ски се съхраняват в предверие на фоаето на студено.
 
Николай получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
4
Изкарахме 6 дневна приятна ваканция. Мястото е много удобно, директно на пистата 7 водеща до автогарата. Стаите са прилични и големи, обаче вече са позахабени. Асансьора е много тесен за толкова голяма сграда, а паркирането и улицата отпред са абсолютен хаос. В ресторанта избора на храна беше само от 4 ястия, 2 салати и един десерт, но за сметка на това страхотно приготвени. Всеки ден имаше нещо различно. Въпреки не особено угледния ресторант, храната беше много нива над други места. Препоръчвам
 
Николай получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за През Март в Пампоророво! 2 или 3 нощувки със закуски - без или със вечери!
4
Николай написа ревю за Bar & Grill Grillo
Измиха колата много добре, но този път забравиха да намажат таблото. Пицата в ресторанта беше много вкусна отново, но пушенето вътре е особено неприятно.
5
Николай написа ревю за Автосервиз Слатина
Доволен от смяната на гумите.
 
Николай получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
 
Николай получава значка Grabo експерт, защото остави третото си мнение за посетен от него обект с Grabo ваучер или клубна карта.
4
Николай написа ревю за RainFreshClean
Много добре почистиха седалките на автомобила. Само не можаха да изкарат едно петно от багажника, но все пак беше от машинно масло. Мястото в Сухата река се намира сравнително трудно, за това е добре да се проучи първо къде е точно.
 
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Fenix Auto SPA, защото е лоялен клиент.
5
Николай написа ревю за Terra Complex
Прекарахме един много приятен уикенд - стаята и банята бяха идеално чисти с красива гледка към планината. Храната на блок маса беше на добра - разнообразно меню и добре приготвено. Обслужването и персонала бяха на ниво. Заради проблем с душа който имаше в банята се отзоваха веднага и даже не разбрахме кога всичко беше ремонтирано.
Има една две малки забележки, които не може да развалят общото впечатление - липсват аксесоари за закачане в банята и на места учукана ламперия. Горещо препоръчвам.
 
Николай получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Николай получава значка Дегустатор, защото остави първото си мнение за посетен от него обект с Grabo ваучер или клубна карта.
2
Николай написа ревю за Сръбски ресторант ЗАФО
Ребърцата бяха добре, но картофите явно ги бяха забравили повече на тигана и така от едната страна бяха доста изгорели. Ако се получи гаф в кухнята, би било добре да приготвят ястието отново вместо да го поднесат изгоряло.
В ресторанта забраната за пушене се нарушава доста активно.
За 3026 дни публикувахме 141250 оферти, които се разграбиха
6 531 001 пъти, спестявайки 135 743 61798 лв на 564 433 грабомани!