Милена

 
5
Милена написа ревю за Салон Алма Морел
Страхотно отношение и отлични резултати всеки път !
3
Милена написа ревю за Гранд Хотел Банско****
В сравнение с предишни години има снижаване на качеството и асортимента на храната. Бавен и муден персонал. Закуската е до 10.30, в 10 часа започват да раздигат, студени палачинки, липса на колбаси.Съотношение качество- цена не е в полза на Гранд хотел Банско.
 
Милена получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Милена получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон Стилист Капанов, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от BelAmi Studio - Park Center, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон за красота Белла, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Grabo.bg на 10 години!, защото си грабна парче от виртуалната торта на Grabo.bg, по случай рождения ни ден - 10 години на 06.09.202020г.
 
Милена получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Милена получава значка Кокона, защото грабна три оферти от категория Красота и здраве!
 
Милена получава значка Facebook plug-in, защото свърза своя Grabo профил с профила си във Facebook!
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон за красота Denny Divine, защото е лоялен клиент.
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)