Zhenya

 
 
Zhenya получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Alexander Оptics, защото е лоялен клиент.
5
Zhenya написа ревю за Салон Би-Ар
Маникюра вече втори ден, е добре! Доволна съм от услугата!
 
Zhenya получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
5
Zhenya написа ревю за Хотел Гларус
Останахме много доволни от почивката ни в хотел Гларус.Всичко беше на отлично ниво / хигиена, храна, обслужване, отношение.../. Спечелиха ни, ще ги посетим отново при възможност.
 
Zhenya получава значка Любопитко, защото три твои въпроса към оферти в Grabo.bg бяха публикувани!
 
Zhenya получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пункт за ГТП Динамик Кар, защото е лоялен клиент.
 
Zhenya получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Динамик Кар, защото е лоялен клиент.
 
Zhenya получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пункт за ГТП Динамик Кар, защото е лоялен клиент.
1
Zhenya написа ревю за Ресторант Aglea
Сачовете бяха ОТВРАТИТЕЛНИ от 1кг и пилешкия и свинския. Нивото на кухнята нулево, обслужването слабо, предлагат млечна салата с катък . Нямат клиенти, а се чака много!НЕ ВИ ГО ПРЕПОРЪЧВАМ!Остана ми 1 Апетитен свински сач- 1кг, ако има желаещи да ми се обадят, ПОДАРЯВАМ ГО!Собственика да ПОМИСЛИ!
 
Zhenya получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
5
Zhenya написа ревю за Пункт за ГТП Динамик Кар
За втори път ползвам услугата на ДИНАМИК КАР, защото са перфектни и любезни!Препоръчвам на всички мои познати, както и на непознати!
 
Zhenya получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пункт за ГТП, защото е лоялен клиент.
 
Zhenya получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автомивка Vest, защото е лоялен клиент.
 
Zhenya получава значка Facebook plug-in, защото свърза своя Grabo профил с профила си във Facebook!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)