Галина

 
 
Галина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Райя, защото е лоялен клиент.
 
Галина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Торти Амели, защото е лоялен клиент.
 
Галина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Сладкарници Попимони, защото е лоялен клиент.
 
Галина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Торти Амели, защото е лоялен клиент.
 
Галина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Торти Амели, защото е лоялен клиент.
 
Галина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Шармант, защото е лоялен клиент.
 
Галина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Солна пещера Яспис, защото е лоялен клиент.
 
Галина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хлебарници и сладкарници Нипекс, защото е лоялен клиент.
2
Галина написа ревю за Минерален плаж Извора
Цената за деца до 10 г. е 8 лв. Абсолютен парадокс е, че за детето ни на 5 г. платихме по-голяма цена за вход. Некоректно е да не предупредят в офертата. Нелюбезно отношение на жената на входа. Неоправдани цени (сравнявайки с Велинград - Аквапарк Делфин с два пъти по-ниски цени).
 
Галина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пункт за ГТП Динамик Кар, защото е лоялен клиент.
 
Галина получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Галина получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Кухненска мивка Kraus, с включени аксесоари!
 
Галина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Детски център Марая, защото е лоялен клиент.
 
Галина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пункт за ГТП Динамик Кар, защото е лоялен клиент.
 
Галина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Инфо, защото е лоялен клиент.
 
Галина получава значка Кокона, защото грабна три оферти от категория Красота и здраве!
 
Галина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пункт за ГТП, защото е лоялен клиент.
 
Галина получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
1
Галина написа ревю за Fujifilm Pro Photo Center
От 60 снимки получих 51+2, които бяха наполовина снимка и сива лента. Не са били получили пълните файлове т. като ги пусках в сайта им. За да не се чувствам прецакана спокойно можеха да ми повторят някоя от другите снимки. Качеството на снимките е отвратително. Първият път бях доволна. За Пловдив
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 089 241 0012 (10:00 - 18:00ч)