Милен

 
 
Милен получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Бигс, защото е лоялен клиент.
 
Милен получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
 
Милен получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от RS Motors, защото е лоялен клиент.
 
Милен получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Милен получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
2
Празнувахме рожден ден на дъщеря ми. Мислех че всичко е ок, но не беше така. Прибраха парчетата торта на някои деца. Ние малко закъсняхме,но не проявиха толеранс за да може децата да поскачат на батута,което беше най-голямото забавление. Аниматорката не се справи блестящо въпреки, че беше похвалена
 
Милен получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Милен получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)