Лили С.

 
2
Лили С. написа ревю за Гранд Хотел Банско****
Хотелът е разделен на крила. Бяхме настанени в крило B, нямахме топла вода, колкото и да оставяхме да се изтече. Наложи се да сменим стаята в същото крило и пак нямаше топла вода. Има доста салати, разядки, сирена, но са еднообразни. Ястията не са вкусни, не мога да си изкривя душата. Има доста десерти, които са на ниво. Относно напитките-като напитки на ол инклузив. Алкохолът беше под критика - имаше вкус на спирт. SPA-то е голямо и уютно, но басейнът не се поддържа, беше хлъзгав и миризлив.
 
Лили С. получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Лили С. получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел & SPA Диамант Резиденс****, защото е лоялен клиент.
 
Лили С. получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Лили С. получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автоцентър Nikko Garage, защото е лоялен клиент.
 
Лили С. получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Преглед консулт, защото е лоялен клиент.
 
Лили С. получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
5
Лили С. написа ревю за Автосервиз Респект Ауто
Професионално обслужване! Вече само там ще си мия колата!
 
Лили С. получава значка Facebook plug-in, защото свърза своя Grabo профил с профила си във Facebook!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)