Марио

от София  
 
Марио получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел & SPA Диамант Резиденс****, защото е лоялен клиент.
 
Марио получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Spaghetti Company, защото е лоялен клиент.
 
Марио получава значка Благодетел, защото направи дарение за SOS Детски селища през сайта на Grabo.bg!
 
Марио получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Sushi Express, защото е лоялен клиент.
2
Марио написа ревю за Хотел Евридика
Хотела е добър , но не е в Несебър, което е добре да се знае. Хранта е доста зле и е една и съща всеки ден. Наистина е на първа линия , нищо че няма плаж пред него.. Подкрепям предишния коментар за стаята. Обещава се гледка към морето , после се оказва че си отстрани и гледката е минимална да не кажа никаква
 
Марио получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Марио получава значка Facebook plug-in, защото свърза своя Grabo профил с профила си във Facebook!
 
Марио получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)