Борислав

от София  
 
Борислав получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автокомплекс Летоструй, защото е лоялен клиент.
 
Борислав получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автомивка Лимон, защото е лоялен клиент.
 
Борислав получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Fenix Auto SPA, защото е лоялен клиент.
 
Борислав получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
 
Борислав получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Fenix Auto SPA, защото е лоялен клиент.
3
Борислав написа ревю за Арменски ресторант Егур, Егур
Едната сервитьорка беше доста намръщена
5
Борислав написа ревю за Fenix Auto SPA
Здравейте,
Днес посетих автомивката, много съм доволен. Момчето се стараеше, все едно миеше собствената си кола! Препоръчвам ги!
 
Борислав получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Fenix Auto SPA, защото е лоялен клиент.
 
Борислав получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Брилянтино, защото е лоялен клиент.
 
Борислав получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)