Христина

 
Христина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Соларно студио Канела, защото е лоялен клиент.
5
Христина написа ревю за Pizza bar La casa Al Мare
Препоръчвам! Определено ще го посещаваме и занапред!
1
Христина написа ревю за Global Tour
Не съм доволна от екскурзията до Виена, Будапеща и Прага, организационното ниво бе нулево! Екскурзовода Димо не разказваше нищо за забележителностите. Почивките по време на пътуването бяха през 4, 5 часа, отвратително отношение от страна на шофьорите, само ругаене и псуване! Изгубихте ме като клиент
 
Христина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Бутик за красота Beautique, защото е лоялен клиент.
5
Христина написа ревю за Fujifilm Pro Photo Center
Всяка година се възползвам от офертата за календар в Грабо и съм доволна от услугите на фотостудиото в гр. Варна, ул. "Фредерих Шопен", но тази година надмина предните по качество и цялостна направа на календара - страхотен! Препоръчвам!
 
Христина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Соларно студио Канела, защото е лоялен клиент.
 
Христина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от SPA club Buena Vista, защото е лоялен клиент.
 
Христина получава значка Любопитко, защото три твои въпроса към оферти в Grabo.bg бяха публикувани!
 
Христина получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
5
Христина написа ревю за Дари Травел
Екскурзията беше страхотна - дестинациите бяха избрани перфектно! А Солун беше черешката на тортата. Единствената ми забележка е, че имаше твърде много време в централната част на града, дори накрая се чудехме как да уползотворим времето, а в стария град имахме 30 мин само престой... Препоръката ми
 
Христина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио за красота Дар, защото е лоялен клиент.
1
Христина написа ревю за Ресторант Massa Beach
Във ваучера има меню, което в заведението не се предлага! Визирам пиците - оказа се, че машината им за пици не работи... Освен това обслужването е бавно. В тоалетната двете сервитьорки си говориха как се правят, че работят само и се кикотеха... Дори не се смутиха, че ги чух. Не препоръчвам заведение
 
Христина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Соларно студио Канела, защото е лоялен клиент.
 
Христина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Соларно студио Канела, защото е лоялен клиент.
5
Христина написа ревю за Соларно студио Канела
Изключително съм доволна от качеството на предоставената услуга и обслужването в салона!
5
Христина написа ревю за Ресторант IL Porto
Отлично обслужване!
 
Христина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Соларно студио Канела, защото е лоялен клиент.
 
Христина получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
4
Христина написа ревю за Alfa Travel
Изключително съм доволна от организацията на проведената екскурзия на Рилските езера. Адмирации към Сашо! Единствената ми забележка е към екскурзоводката Елка, която през целия път говореше нецензурни истории и вицове, което смятам не е на ниво за човек, претендиращ, че е ерудиран - възмутена съм!
 
Христина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Discount, защото е лоялен клиент.
Покажи още...
За 3020 дни публикувахме 140811 оферти, които се разграбиха
6 518 465 пъти, спестявайки 135 524 54667 лв на 563 564 грабомани!